BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Saturday 17 December 2011

chicken pox oh chicken pox.!

ari ni daa ari ke-3 aku kena chicken pox..malam tadi susah sangat nak tido..kejap garu kepala..kejap garu leher,kejap garu muka..ya Allah,seksa sangat rasanya..ape tak nyee, 2 ari lepas aku bedal air kelapa puas-puas..haaaa,ari ni puas jugak laa aku menanggung derita...
penyakitkuuuu..cepat laa pegii..aku nak jawab test FAR niii..xpasal jee nanti aku kena jawab soalan susah...xnak laaa..aku ni daa laa x brape pandaiii..tolong laaa yee penyakit..tolong laaa sihat sebelum test FAR..tolong yeeee...merayu sangat niii...boley la ye Ya Allah..bagi aku sihat ye, Ya Allah..

kalau nak di pikir kn balik, sepanjang semester ni memang segala kerja-kerja aku n kehidupan seharian aku dipermudahkan..sangat-sangat dipermudahkan sampai aku jadi takut..nape hidup aku senang sangat semester nii..tapi bile datang penyakit nii,baru laa aku paham..sebabnyeee,Dia nak bagi aku rase susah kat p'hujung semester niii..yelaaa,senang sebelum susah..sihat sebelum sakit..xkan x paham lagi kan.?

tapi kan Ya Allah, nak mintak siket nii..tolong la penyakit ni jangan effect aku punye exam...biar laa mase study week nanti dah sihat sepenuhnya n dapat fokus pada exam...amiin...

0 comments: